torsdag 21 juni 2012

Drottningen och jag

Finally!

På Ascot igår fick jag äntligen den perfekta bilden på drottningen :) . Klart bättre än min bild på bilhjulet sittande på bilen nygifta Kate & William åkte i, ha ha.

Queen Elizabeth & Prince Philip
Britt, som du märker njuter vi allt vi kan :) . Snart kommer jag också hem och njuter lite av er! Hoppas att det går bra? Vi hörs på mail och telefon...

Karin, jag har varit borta rätt mycket sista dagarna, så jag har inte hunnit se svaret på din blogg.... kollar snart :) . Läkerol! Det var intressant! Har du prövat? Snickers är inte så salt tycker jag, trots jordnötterna, men mörk choklad med havssalt det är verkligen precis i tiden som jag upplever det också!

Kim, ja jag är också spänd på att höra vad de andra säger....!
Chili, det har du helt rätt i, det har blivit populärt att ha i choklad och efterrätter!

Från er kungliga hovfotograf,
Ingrid

5 kommentarer:

Karin sa...

Så fin bild! Verkligen en perfekt drottningbild!

(Nä, jag testade inte läkerolen - såg inte förrän efteråt att det var en för mig ny sort och hade god kaffesmak i munnen...)

Glad midsommar!

Familjeniguildford sa...

Imponerad! Hon till och med ler till dig och kameran.

Astrid sa...

Perfekt! Grattis till bilden!

Britt sa...

Tänk drottningen är helt klädd i rosa. Eller är det syrenfärgat.
Det ser somrigt och härligt ut.
Kram Britt

Kim M Kimselius sa...

Åh, vilken fin bild! Jag beundrar drottningen som trots sin ålder är så alert och alltid så vackert klädd! Det blir inte detsamma om Kronprins Charles blir kung...
Kram Kim