tisdag 3 januari 2012

GOTT NYTT ÅR!

Jullovet är över! Idag är barnen i skolan igen och R på jobbet. Vi har haft ett toppenlov och igår hade vi en lång körning hem genom Europa, men det gick VÄLDIGT bra. Inga köer, barnen är supercoola med att sitta länge i bil, kort väntan på båt och inte så mycket trafik. Malmö-England: 17 timmar.

Jag har ett hus proppfullt med packning att ta hand om, samt ett kylskåp som gapar tomt :) ! Ger mig först ut att handla nu.

Lovet har varit toppen i alla avseenden och vi hoppas att ni också har haft det fint!

Hanneles bokparadis, Gott Nytt År till dig också :) !

Karin, flickorna var faktiskt inte tillfrågade om att komma med på filmen, det var menat som en kväll för svärmor och svärdöttrar, men i slutändan blev det en annan konstellation :) . Tror L hade gillat den jättemycket! Nej, du är inte så självcentrerad att du skulle sakna att inte få mer fokus i inlägget, men jag skulle gärna haft en bild från mina dagar hos er. Kram.

Astrid, VISST var filmen bra. Håller med om att MILJÖERNA var fantastiskt fina!! Hade glömt det där med militärtjänstgöringen, men saknade också lite mer om Simons sökande efter sina rötter. Mmm måste absolut fixa en bild senare, men önskar att jag kommit ihåg det nu. Extra hälsningar till Tor den fantastiske chauffören!!

Vi hörs snart igen!

GOTT NYTT ÅR till er allihop!

Kram Ingrid

4 kommentarer:

Karin sa...

17 timmar!! Det imponerar - bra kört! Jag tänkte igår att nu dröjer det länge innan Ingrid har tid att blogga och läsa bloggar igen. Så fel jag hade!

Jag är på min sista lovdag och har firat med att ta Kata till vårdcentralen (blodprover inför möte med glutenläkaren) och nu är Malin och åker skridskor med en kompis och hennes snälla pappa och gulliga lillebror. Nu väntar lite tvätt och i em hotar dmi med storm.

Kram från Karin

Familjeniguildford sa...

Ok. Jag försöker igen. Min förra kommentar försvann!!! Sa att 17 timmar gick fort. Fortare än när vi körde. Och så måste jag sagt något mer som jag inte kommer ihåg.

Mitt kylskåp behöver också fyllas på men jag tror jag internethandlar - Ocado

Kim M Kimselius sa...

Härligt att ha dig tillbaka!
Kram Kim

forgot sa...

HEEEJ Ingrid! Nej det var inte daligt att kora pa 17 timmar. Vi flog samma dag. Dorr till Dorr tog det ca. 9 timmar. Onskar dig ett harligt blogg ar Kraam Ylva