lördag 1 januari 2011

GOTT NYTT ÅR!

Är ni där? Nu är kl 3 på natten och vi har precis kommit hem efter en supertrevlig nyårsfest. Det enda som saknades var värdparet som vaknade med maginfluensa nyårsaftons morgon. TRIST!! Gunilla och Sven ställde raskt upp med sitt hem istället coh där har vi roat oss hela eftermiddagen, kvällen och natten.

TACK familjen W för att vi fick komma!!!

Klackarna i taket.... är betydligt bättre än klackarna genom golvet.....
Vi glömde alla våra inneskor i England, så jag köpte ett par nya på rean i Motala och jag var så nöjt. Tyckte inte klackarna var så vassa, men jag hade inte mer än fått på dem, så trampade jag rätt genom plastmattan där den låg över ett litet hål. Jag tyckte ändå knappt att jag gick på klackarna. SÅ TRIST!!!

Nu är det läggdags. Kl 11 imorgon fm ska vi ha packat bilen och vara på väg hemåt. Sedan ska det väl bli ordning på bloggandet igen.

Catharina, trevlig resa!!!

Wilhelmsson, KRYA på er! Vi har saknat er hela kvällen! Tack för allt förarbete!

GOTT NYTT ÅR till er ALLA!

Kram Ingrid & Co

4 kommentarer:

Boktokig sa...

Vi la oss också vid 3!

Vad kul att ni hade så trevligt! Stackars värdparet!

Hoppas er bilresa hem går bra!

Ja, det är verkligen häftigt att läsa ens barns tankar.

Gott nytt år!!!

Karin sa...

Välkomna hem! Jag gillar prioriteringarna du gör 30 min efter ankomst. Känner mig hedrad!

Betr packningen är ett tävlingsmoment aldrig fel.

Kramar fr Karin

Catharina sa...

Även jag blev magsjuk... så nyårsafton tillbringades mestadels i sängen. Blääää.
På kvällen kräkte Moa, men barn är helt fantastiska. Hon åt strax efteråt och sen sov hon gott hela natten. Jag sov jättedåligt, för jag var orolig för om vi skulle komma iväg eller inte. Men Hugo klarade sig och vi kom lyckligt iväg supertidigt på morgonen. Fast eftersom vi inte var iväg på någon nyårsfest så var det ju inga problem ;o)
Vi har haft en solig, varm och mycket avkopplande vecka på Gran Canaria.

Jag ser att du har skrivit massor och ska försöka läsa ikapp nån gång... efter matshopping, tvätt och annat kul som väntar efter en veckas semester.

Kram Catharina

Catharina sa...

glömde ju kommentera din text... det verkar som om det var många som drabbades av maginfluensa på nyår. Jag har sett några till på facebook som fick ändra nyårsplanerna.